Employer branding
Employer branding je ugled tvrtke kao poslodavca i vrijednost koju donosi ili što nudi svojim zaposlenicima.
Svaka tvrtka ima svoj ugled kao poslodavac, bez obzira radi li na njemu ili ne.
- Imamo problema s privlačenjem stručnih zaposlenika
- Zadržavanje najboljih zaposlenika nam je veliki izazov
- Ne znamo treba li nam HR i kako to složiti
- Srednjem menadžmentu nedostaju "leadership skills"
- Nismo sigurni koje vrijednosti predstavljaju našu tvrtku i zaposlenike
- Teško provodimo ideje i odluke koje bi trebale utjecati na produktivnost i angažman
- Želimo povesti tvrtku naprijed, ali nismo sigurni kako.
Ako želite uistinu zadovoljne zaposlenike koji vas posvuda hvale,
umjesto površnih kampanja i stalnih ulaganja u benefite koji se ne cijene,
tu smo za vas.
Naš pristup fokusira se podjednako na motivaciju trenutnih zaposlenika, kao i na privlačenje novih.
Nudimo sveobuhvatnu uslugu izrade Employer branding strategije prilagođenu baš vašim potrebama - boutique pristup uz 100% posvećenost.
Kroz Employer Branding Academy alumni udruženje imamo podršku stručnjaka iz cijelog svijeta i pristup brojnim istraživanjima i znanjima.
Uz nas je i agilni tim partnera koji surađuju s nama, koji su neki od najboljih stručnjaka svoje industrije.
Saznajte više o ovoj temi na našem blogu:
- Wellbeing zaposlenika diljem svijeta u padu – što radimo pogrešno?
- CASE STUDY VICTUS GRUPE: Put do izvrsnosti kroz strateški employer branding
- Moć vidljivosti - kako angažman CEO-a poboljšava employer brand
- CASE STUDY AMELICOR GRUPE: Kako smo pronašli njihovu jedinstvenost kao poslodavca i izgradili čvrstu employer branding strategiju
- Kako Employer branding može preobraziti male tvrtke
- Kako voditelji oblikuju i pojačavaju Employer brand tvrtke
- Raziđite se na pravi način: kako izlazni intervjui mogu poboljšati kulturu vaše tvrtke
- Kako motivirati zaposlenike da budu ambasadori vaše tvrtke
- Zašto je vaša internetska stranica važna za privlačenje kvalitetnih zaposlenika
- Rad u uredu, od doma ili hibridno?
- Godišnji razgovori – dobronamjerna praksa ili gubitak vremena?
- Ima li dobrog employer brenda bez definirane organizacijske kulture?
- Tri koraka za izgradnju uspješnog Employer Branda
- Kako napraviti autentičan video koji vas promovira kao poželjnog poslodavca
- 5 najvažnijih razloga zašto zaposlenici odlaze i kako to spriječiti
“
Ugled koji imaju vaši proizvodi je lice vaše tvrtke,
no ugled koji imate kao poslodavac je duša i srce.
“
Hank Stringer