Kultura napretka
Razvojem organizacijske kulture do bržih poslovnih rezultata.
Rješenje za odabir vaših kulturnih inicijativa temeljeno na svjetski priznatom Denison modelu©.
- rast poslovanja,
- motivaciju zaposlenika,
- agilnost i
- dugoročnu stabilnost tvrtke.
Postoji li prostor za napredak u organizacijskoj kulturi vaše tvrtke?
Sigurno ste se pitali što sve možete unaprijediti u vašoj organizaciji kako bi bila uspješnija.
A koje ste kulturne inicijative poduzeli kako bi povećali efikasnost tvrtke i učinili svoje zaposlenike zadovoljnijima?
Prostora za napredak uvijek ima.
Prepoznajte ga na vrijeme uz nas.
- Jedini u regiji koristimo svjetski priznat Denison model© za mjerenje kulture napretka.
- Model je 25 godina na tržištu
- Svjetski benchmark s više od 1000 organizacija koje koriste model
- Dokazana povezanost sa rastom prodaje, EBITDA-om, zadržavanjem zaposlenika i zadovoljstvom kupaca.
- Primjenjuje se na širok spektar organizacija iz različitih industrija
Do boljih rezultata, vodimo vas kroz jednostavan proces.
(edukacije, radionice...)
CASE STUDY
Kako Kultura napretka povećava poslovne rezultate?
Evo i primjera. Management maloprodajne tvrtke iz EU-a koristio se Denison modelom© koji se usmjerio na ključne elemente organizacijske kulture. Unapređenjem tih elemenata dovelo je do poslovnog rasta u svim pokazateljima:
Pokrenite KULTURU NAPRETKA i steknite
konkurentsku prednost!
Saznajte više o ovoj temi na našem blogu:
- Drukčiji due dilligence: Analiza kulture tvrtke otkriva što financijski izvještaji ne mogu
- Moć mjerenja organizacijske kulture
- Kako se u praksi gradi organizacijska kultura?
- Mjerenje organizacijske kulture - ključ za uspjeh u današnjem poslovnom svijetu
- Nitko ne zna vašu strategiju - čak ni vaši voditelji
- Na koji način se bavite kulturom tvrtke?
“
Razum je doveo jedini model koji se ne bavi samo internim procesima organizacijske kulture, već gleda i položaj na tržištu, koliko smo fleksibilni, ali i predviđa našu dugoročnu stabilnost poslovanja. Ova usluga nam je pružila jasnu sliku na čemu trebamo raditi, dobili smo konkretne ideje i u konačnici nam je pomogla u pripajanju Greypa Porsche-u.
“
Krešimir Hlede, CEO Greyp Bikes